Ekspedering av ordre

Så fort vi mottar din ordre vil du innen kort tid motta en ordrebekreftelse på e-mail, som bekrefter kjøpet. Her ser du en oversikt over antall, varetype, pris og leveringsmetode. Skulle det være noe feil, er det viktig at du tar kontakt så snart som mulig.  

LEVERINGSMETODER

Vi benytter Postnord som transportør Du kan velge mellom følgende leveringsmetoder:

1. Fast frakt på ordrer under 900 kr – 79 kr
Alle ordrer under 800kr har en fast fraktkostnad på 79 kr, uavhengig av hvilke varer som er kjøpt. Pakken sendes som Mypack Collect (med sporing) til valgt utleveringssted. Du vil motta en SMS/E-post med hentemelding fra Postnord når din pakke er klar for henting på utleveringsstedet. Normal leveringstid er: 1-3 virkedager fra pakken er sendt fra oss

2. Fri frakt fra 900kr Alle ordrer over 900,- har fri frakt.
Velger du dette alternativet sendes pakken din med Mypack Collect (med sporing) og du får opp ulike utleveringsalternativer. Du vil motta en SMS/E-post med hentemelding fra Postnord når din pakke er klar for henting på utleveringstedet. Normal leveringstid er: 1-3 virkedager fra pakken er sendt fra oss

3. Levering hjem på døren med sporing – 79 kr
Velger du Levering hjem på døren vil det komme et tillegg på 79 kr. Dagen før pakken er klar til utlevering blir du varslet via SMS eller E-mail med informasjon om leveringen. Samtidig mottar du en lenke til en side der leveringsalternativ og tidspunkt kan velges. Sjåføren varsler ankomst ca. 30 minutter før levering hjemme hos deg.

Normal leverings er: 1-3 arbeidsdager fra pakken er sendt fra oss Vi etterstreber å levere kjapt og gjør vårt aller beste for at du som kunde skal få varene dine så fort som mulig. Ved stor pågang og høyt kampanjetrykk, kan leveringstiden bli noe lenger.  

MOTTAK OG UAVHENTET PAKKE

Se etter om varen er blitt skadet under transport, eventuell skade anmeldes direkte til distributøren der du hentet pakken. Er skaden synlig utenpå pakken, bør du reklamere før du mottar den. Husk å reklamere innen to måneder fra du mottok varen. Denne reklamasjonen må rettes mot PostNord. Dersom du som kjøper ikke henter pakken din innen fristen (14 dager) og den returneres til oss, vil du motta et uavhentet pakke gebyr på kr 300,- Skulle du bli forhindret i å hente pakken din, gi oss beskjed og be Postkontoret om lengre hentefrist.